با سلام،

در خصوص دامنه های بین المللی از جمله ‎.com که در شرکت آنلاینیک ثبت میشوند. متاسفانه مدتی است که به دلیل مسائل تحریمی، امکان انتخاب کشور ایران در مشخصات هویز دامنه وجود ندارد.

بنابراین برای حل مسئله و اینکه در زمان ثبت دامنه های بین المللی مشکلی با ثبت آنی دامنه ها وجود نداشته باشید، لازم به انجام عملیات زیر می باشد.

در پنل کاربری خود وارد بخش "تماسها/حسابهای فرعی" شوید و یک حساب فرعی جدید ایجاد کنید. در هنگام وارد کردن مشخصات به این نکات توجه فرمائید:

سپس در زمانی که سفارش دامنه را ثبت میکنید. در مرحله ای که سبد خرید تشکیل شده و قبل تکمیل نهایی سفارش، در بخش "اطلاعات ثبت دامین" بجای گزینه "استفاده از مشخصات پیش فرض"، حساب فرعی را که ایجاد کرده بودید را انتخاب نمائید.

نکته ای که در انتها می بایست توجه داشته باشید این است که طبق قوانین جدید ثبت دامنه های بین المللی، بعد از اینکه دامنه ثبت میشود، ایمیلی که حاوی لینک تائیدیه است به ایمیلی که برای مشخصات هویز دامنه (همان ایمیلی که در حساب فرعی جدید خود ثبت کرده اید) به شکل خودکار ارسال خواهد شد که حتماً لازم است روی آن لینک کلیک کرده تا دامنه جهت استفاده فعال شود.

در صورتی که سوال و یا ابهامی باقی بود، لطفاً از طریق بخش پشتیبانی، تیکت باز کنید و موضوع را با تیم پشتیبانی مطرح فرمائید.

باتشکر
بخش پشتیبانی جهان‌وب



۲۴ بهمن ۱۳۹۶



« برگشت