با سلام،


همانطور که مستحضر هستید، متاسفانه مدتیست که ورود به سی‌پنل دچار اشکال شده‌است و با پیغامی شبیه به "Your license could not be activated" مواجه میشوید.
به اطلاع میرساند، این مشکل به‌دلیل تحریم شرکت آمریکایی سی‌پنل علیه ایران عزیز می‌باشد.
البته قبلاً هم این مشکل رخ داده بود اما هر بار با ترفندی موضوع حل شده بود.
اما اینبار ظاهراً متوجه هویت ایرانی ما شده‌اند و به هیچ طریقی حاضر نیستند آن را فعال کنند.
ابتدا ما سعی کردیم از طریق نمایندگان رسمی دیگر سی‌پنل در کشورهایی که مشکل تحریم ندارند مشکل را حل کنیم و حتی مبالغی نیز به این شرکتها پرداخت شد اما در آخرین لحظه درخواست‌ها کنسل شد، چون IP سرور کلاً بلاک شده است.
از این روی ما ناچار هستیم IP سرور را عوض کنیم و این کار در دستور کار قرار دارد. طبعاً انجام اینکار ممکن است چند روز زمان نیاز داشته باشد که اگر کمی صبر کنید بزودی مشکل حل خواهد شد.
البته جهت عدم ایجاد وقفه در کار شما و اینکه بتوانید ایمیلهای خود را در این مدت چک کنید یا فایلهای خود را بروزرسانی کنید، پیشنهاد میکنیم راهکار‌های زیر را دنبال کنید:

رفع مشکل اتصال به ایمیل:
شما میتوانید از نرم افزار thunderbird که یک نرم افزار کم حجم و رایگان است جهت دریافت و ارسال ایمیلها استفاده نمائید.
مشکلات اخیر در خصوص سی‌پنل، هیچگاه روی کارکرد ایمیلهای شما اختلالی ایجاد نمیکند، ضمن اینکه از مزایای دیگری نیز بهره مند خواهد بود از جمله: امکانات متعدد نرم افزار در ارسال و دریافت ایمیل و دفترچه آدرسها، چک کردن و آرشیو ایمیلها به شکل آفلاین بدون اتصال به اینترنت، پاسخگویی به ایمیلها در زمانهایی که اینترنت قطع است و ارسال آنها در اولین ارتباط با شبکه و...
این نرم افزار از لینک زیر قابل دانلود می باشد:
https://www.mozilla.org/en-US/thunderbird
در اولین ورود، نام ایمیل و پسورد را وارد کنید، کلیه تنظیمات به شکل پیشفرض انجام خواهد شد. (دقت شود پروتوکل دریافت ایمیل IMAP و ارسال ایمیل SMTP باشد)

رفع مشکل آپلود و دانلود فایل:
همچنین جهت مدیریت فایلهای هاست و آپلود و دانلود، پیشنهاد استفاده از نرم افزار پرسرعت filezilla است که با حجم کم و به شکل رایگان از لینک زیر قابل دانلود می‌باشد:
https://filezilla-project.org/download.php?type=client
در قسمت host آدرس سایت و یوزر و پسورد سی‌پنل خود را جهت اتصال وارد کنید.


در صورت بروز اشکال و یا هرگونه سوال، لطفاً به واحد پشتیبانی تیکت بزنید.

بازهم از بروز این اشکال ناخواسته عمیقاً پوزش میطلبیم و مطمئن باشید تمام تلاش خود را جهت رفع مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهیم داد.


باتشکر
واحد پشتیبانی
جهان وب


=============

خبر تکمیلی:
مشکل مرتفع گردید.



۱۵ شهریور ۱۳۹۴



« برگشت